Obsah

Telefonická krizová pomoc

Typ: ostatní
Telefonická krizová pomoc v nepříznivé sociální situaci

Cílem této služby je prostřednictvím telefonického rozhovoru pomoci klientovi vyřešit jeho nepříznivou sociální situaci, najít zdroje podpory v jeho okolí, podpořit dovednosti klienta při řešení nepříznivé situace a předcházet situacím, které by mohly představovat ohrožení zdraví a života. Jsme připraveni naslouchat, poskytnout informace, hledat společně s klienty cestu, jak situaci zvládnout.

 

Pro koho je služba určena?

 

 Pro lidi ve složité situaci, co si potřebují promluvit

 Potřebují pro řešení své situace informace

 Trpí úzkostí, smutkem, zažívají něco, s čím si neví rady

 Cítí se osaměle

 Mají obavy o své duševní zdraví

 Pečují o duševně nemocného a potřebují si o tom promluvit

 Potřebují pomoci se zprostředkováním návazné soc. či zdr. služby

 

Jak služba funguje?

  •   Bezplatně – služba je poskytována zdarma, volající hradí běžnou cenu tel. hovoru – volání TKP zdarma nazpět klientovi
  •   Anonymně – službu lze čerpat zcela anonymně či si např. určit nějakou přezdívku
  •   Nepřetržitě – 24 hodin denně
  •   Pro všechny – věk ani místo, odkud se volá, není rozhodující
  •   Diskrétní – pracovníci jsou vázáni povinnou mlčenlivostí
  •   Zprostředkování návazných služeb – se souhlasem klienta pomůžeme zprostředkovat potřebnou pomoc či služba

Více informací o sociální službě naleznete zde nebo v přiloženém článku.


 

V případě jakýchkoli dotazů se můžete obracet na vedoucí Centra duševního zdraví RIAPS Trutnov, paní Mgr. Lucii Skalskou (tel. 725 720 375, email lucie.skalska@riaps.czLeták TKP_.pdf (1.48 MB)Informační článek TKP.doc (43 kB)


Přílohy

Vytvořeno: 28. 6. 2021
Poslední aktualizace: 28. 6. 2021 10:54
Autor: Správce Webu